10 Aralık 2009 Perşembe

Anahtar Kelime Aracı anahtar kelimeleri neden alaka düzeyine göre sıralıyor?

Anahtar Kelime Aracında Açıklayıcı kelimeler veya öbekler ya da Mevcut anahtar kelime seçeneğini kullandığınızda, sonuçlarınız girdiğiniz terimlerle veya anahtar kelimeyle alaka düzeyine göre sıralanır. Bu, reklam grubunuz için başarılı olma ihtimali en yüksek anahtar kelimelerin listenin en başında görünmesini sağlar.

Web sitesi içeriği seçeneğinin (sınırlı dil sürümünü) kullanırsanız, anahtar kelimeler, web sayfası içeriğinizle alaka düzeylerine göre gruplar halinde sıralanır. Birinci anahtar kelime grubu en alakalı olandır. Örneğin, web sayfanız çoğunlukla otomobillere hedeflenen taşıt bayiliği bilgileri içeriyorsa, birinci gruplandırma otomobille ilgili anahtar kelimeleri içerir. Web sayfanız kamyonlarla ilgili daha az bilgi içeriyorsa, kamyonla ilgili anahtar kelimeler daha az alakalı olur ve sonuçlarınız içinde daha ileride gruplandırılır.

Anahtar kelime sonuçlarınızı belirli bir istatistiğe göre de sıralayabilirsiniz. Anahtar kelime sonuçlarınızı, belirli bir istatistik için azalan düzende sıralamak için o istatistiğin sütun başlığını tıklayın. Sonuçlarınızı artan düzende sıralamak için başlığı yeniden tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed

Yorum Gönder



 

Google AdWords: Anahtar Kelime Aracı -Keyword Tool Copyright © 2009 Premium Blogger Dashboard Designed by SAER