10 Aralık 2009 Perşembe

Trafik Tahmincisi hangi bilgileri sağlar?

Trafik Tahmincisi, size bir bakışta anahtar kelime arama trafiği ve tahmin maliyeti bilgilerini vermek için tasarlanmıştır. (Tahminler, yalnızca Google'daki ve arama ortağı sitelerindeki arama içindir; seçtiğiniz yerleşimlerde ya da içerik ağının geri kalanında reklamlarınızın alabileceği tıklamaların sayısıyla ilgili tahminleri içermezler.)

Seçtiğiniz tüm anahtar kelimeler için aşağıdaki bilgileri görürsünüz:

Maksimum TBM (Tıklama Başı Maliyet): Bu, anahtar kelimenizle ilişkilendirilmiş reklam her tıklandığında ödemek istediğiniz en fazla tutardır. Bu tutarı, reklam grubu ya da anahtar kelime düzeyinde belirleyebilirsiniz. (Tercih edilen TBM teklifi kullanılan kampanyalarda, bu sütun tercih edilen TBM teklifinizi gösterecektir.)

Arama Hacmi: Arama Hacmi bilgisi, belirli bir anahtar kelime için rekabete dayalı reklam yerleşiminin nasıl olacağını belirlemenize yardımcı olabilir. Gösterilen aralıklar, AdWords'de aynı dil ve ülke hedeflemesine sahip tüm anahtar kelimelerle karşılaştırmalı olarak, bu anahtar kelimenin geniş eşlemeli sürümüne ilişkin arama trafiğini gösterir. Hesabınızda görünen yeşil çubuk, düşükten yükseğe doğru miktarla ilgili genel bir yönerge sunar. (İndirilen dosyalarda, arama hacmi grafik olarak değil; bir sayı olarak gösterilir. Bu durumda, arama hacmi için aralık, 5 en yüksek sayı olacak şekilde, 1 - 5 arasındadır.)

Tahmini Ort. TBM: Her bir tıklama için ödeyeceğiniz ortalama tutar. AdWords İndirimcisi gerçek TBM'nizi otomatik olarak ayarladığından, reklamınızın konumunu korumak için gereken minimum miktardan yalnızca bir kuruş daha fazlasını ödersiniz. Bu nedenle, görüntülenen tutar, tüm anahtar kelimeler için genel maliyet tahmini aralığından ya da reklam grubunuz için önceden belirlenmiş TBM teklifinden düşük olabilir.

Tahmini Reklam Konumları: Reklamınızın görünebileceği ortalama konum. 1 arama sonuçlarının ilk sayfasındaki en yüksek konum olacak şekilde, '1 - 3' en yüksek aralıktır. Tahminler aralık olarak gösterilir, çünkü aralıklar potansiyel reklam performansınızın en kesin gösterimidir. AdWords sisteminin dinamik yapısı nedeniyle, bu tahminler dalgalanma gösterebilir ve en çok anahtar kelimenizle ilişkilendirilmiş tıklama oranından (TO) ve Kalite Puanından etkilenir. Reklam konumları sabit değildir ve TBM'nize, rakibinizin etkinliğine ve anahtar kelimenizin kalitesine bağlı olarak değişebilir.

Sınırsız bir bütçeye dayalı trafik tahminlerine bakın:

Kampanya düzeyinde belirlediğiniz bütçe limiti olmadan trafik tahminlerini görmek için, 'Aşağıdaki tabloda toplam potansiyel tıklama sayısını göster'i tıklayın. Tahminlerinize şu iki sütun eklenecektir:

Tıklama Sayısı / Gün: Reklamınızın bu anahtar kelime için her gün alabileceği tıklamaların sayısı.

Maliyet / Gün: Bu anahtar kelime için gün başına ödeyebileceğiniz ortalama tutar.

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed

Yorum Gönder



 

Google AdWords: Anahtar Kelime Aracı -Keyword Tool Copyright © 2009 Premium Blogger Dashboard Designed by SAER