Evet! Arama Tabanlı Anahtar Kelime Aracı, web sitenizle oldukça alakalı ve web sitenize özgü anahtar kelime ve açılış sayfası fikirleri üretir. Böylece, şu anda AdWords reklam kampanyalarınızda kullanılmayan yeni reklam fırsatlarını belirlemenize yardımcı olur. Bu araç, anahtar kelimeleri ve diğer verileri (örneğin, anahtar kelime için rekabet düzeyi, önerilen teklif ve diğerleri) dil veya ülke/bölge ayarlarınıza göre uyarlayarak bir adım ileri gider.
Arama Tabanlı Anahtar Kelime Aracı, URL'lerinize dayanarak, Google.com'da (ve google.com.tr gibi diğer Google arama mülklerinde) geçen yıl, belirli bir sıklıkta gerçekleştirilen alakalı kullanıcı sorgularının listesini gösterir. Ayrıca, alakalı olmakla birlikte sitenize dayalı olması gerekmeyen anahtar kelime fikirlerinden oluşan kapsamlı bir liste de görebilirsiniz.
Anahtar kelimelerle ilgili daha fazla fikir edinmek için Arama Tabanlı Anahtar Kelime Aracı'na göz atabilirsiniz.
0 yorum: