10 Aralık 2009 Perşembe

Trafik Tahmincisi'ni nasıl kullanabilirim?

Reklam grubunuza yeni anahtar kelimeler eklerken trafik tahminlerine ilişkin kısa bir özet görebilirsiniz. Yeni anahtar kelimelere ilişkin trafik tahminleri özetine aşağıda belirtilen şekilde erişebilirsiniz:

  1. https://adwords.google.com.tr adresinden AdWords hesabınızda oturum açın.
  2. Kampanyayı ve ardından yeni anahtar kelimeleri eklemek istediğiniz reklam grubunu tıklayın.
  3. Anahtar Kelimeler sekmesini tıklayın.
  4. Tablonun üst kısmındaki Anahtar Kelime Ekle'yi tıklayın.
  5. Görüntülenen alana, her kelime veya kelime öbeği kendi satırında görünecek şekilde ek anahtar kelimeler girin. Anahtar kelimeleri ayırmak için virgül kullanmayın.
  6. Arama Trafiğini Tahmin Et düğmesini tıklayın. Yeni anahtar kelimeler için özet bir tahmin görürsünüz.
  7. Bu anahtar kelimeleri eklemek için Kaydet 'i veya reddetmek için İptal'i tıklayın.

Reklam grubunuzun Trafik Tahmincisi, anahtar kelimelerinizle ilgili tahminlerde bulunurken reklam grubunun performans ayrıntılarını dikkate alır. Aracın bağımsız sürümünde (aşağıda açıklanmaktadır) performans dikkate alınmaz. Bu nedenle, en doğru sonuçları elde etmek üzere, reklam grubu Trafik Tahmincisi için yukarıdaki talimatlara uymanızı öneririz.

AdWords hesabınız yoksa veya hesabınızda oturum açmak istemiyorsanız, bağımsız Trafik Tahmincisi aracımıza şu şekilde de erişebilirsiniz:

  1. Bağımsız araca doğrudan adwords.google.com.tr/select/TrafficEstimatorSandbox adresinden erişin.
  2. Anahtar kelimelerinizi görüntülenen alana, her kelime veya kelime öbeği kendi satırında görünecek şekilde girin.
  3. Reklam kampanyası için seçtiğiniz ayarları girin:
    • Para birimini seçin. Ardından, tahminleriniz için belirli bir maksimum TBM girin veya bizim önerdiğimiz değeri kullanın. Önerdiğimiz değer, çoğu kez reklamlarınızı en üst konuma yerleştirmelidir.
    • Günlük bütçe seçin. Alternatif olarak, reklamlarınızın alabileceği maksimum tıklama sayısını görmek için önerilen bütçeyi görüntüleyebilirsiniz.
    • Hedef dilinizi seçin. Bu, genellikle reklamlarınızın yazıldığı dildir.
    • Hedef yerlerinizi seçin. Hedeflemek istediğiniz yerleri seçmek için sayfadaki talimatları izleyin.
  4. Trafik tahminlerinizi incelemeyi tamamladığınızda Devam Et'i tıklayın.
  5. Gerekirse, "Maksimum TBM" ve "Günlük bütçe" alanlarına yeni değerler girin. İstatistiklerinizin nasıl değiştiğini görmek için Yeni Tahminleri Al'ı tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed

Yorum Gönder



 

Google AdWords: Anahtar Kelime Aracı -Keyword Tool Copyright © 2009 Premium Blogger Dashboard Designed by SAER