Trafik Tahmincisi'ne erişip anahtar kelimelerinizi analiz ettiğinizde, diğer bilgilerin yanı sıra, her gün elde edebileceğiniz yaklaşık reklam konumunu ve tıklama sayısını görebilirsiniz. Yalnızca tıklama başı maliyet (TBM) teklifinizi artırarak, çoğu durumda sonuçlarınızı iyileştirebilirsiniz. Bununla birlikte, TBM teklifinizi artırmanın tahminleriniz üzerinde çok az etkisinin olduğu durumlarla karşılaşabilirsiniz. Bu durum, aşağıdaki nedenlerle oluşabilir:
Geçmiş reklam performansı
Trafik Tahmincisi, hesaplamalarına geçmiş tarih performansı örneklerini (sizin reklamlarınız ve benzer anahtar kelimeleri kullanan diğer reklamlar için) katar. Bu örneklemeye ilişkin genel tıklama oranı (TO) sürekli düşükse, görüntülenen tahminlere daha düşük tıklama tahminleri yansıtıldığını görürsünüz. Bu durumda, TO'nuzu iyileştirmek isteyebilirsiniz ve TO'nuzun iyileştirilmesi de gelecekteki tahminlerinizi artırır.
Sorgu analizi
Doğru trafik tahminleri sağlamak için, AdWords sistemi anahtar kelime ve arama sorgusu modellerini izler. Aldığınız herhangi bir düşük tahmin, belirli anahtar kelimeniz veya anahtar kelime öbeğiniz için sorguların eksik olmasından kaynaklanabilir.
Bu durumda, farklı anahtar kelimeler veya anahtar kelime bileşimleri denemek isteyebilirsiniz. Bunu yapmak için lütfen Anahtar Kelime Aracımıza erişin. (Ayrıca, trafik tahminlerinizin sağındaki alternatif anahtar kelimeler'i tıklayarak ek anahtar kelimeler için fikir edinebilirsiniz.)
Google Ağı politikaları
Google Ağı'ndaki arama ve içerik ortaklarının, sayfalarında veya ürünlerinde ne tür reklamlar görünebileceğini belirleyen farklı politikaları vardır. Örneğin, bazı arama ve içerik ortakları yalnızca aileler için güvenli reklamları kabul ederler. Trafik tahmincisi, Google Ağı ortakları arasındaki bu politika varyasyonlarını hesaba katar ve tahminleri ona göre görüntüler. Bu nedenle, Google Ağı'nda reklam yayınlama yeni ve nitelikli potansiyel müşteriler için görünürlüğünüzü artırabilir olsa da, trafik tahminlerinde önemli bir değişiklik görmeniz gerekmez.
0 yorum: