AdWords hesabınızın dil seçimine* bağlı olarak Anahtar Kelime Aracının Web sitesi içeriği seçeneğini kullanabilirsiniz. Bu seçenek, bir web sayfasının URL'sini göndererek anahtar kelime fikirleri oluşturmanıza olanak sağlar. Genellikle reklam grubunuzun hedef URL'sini kullanmanızı öneririz. Anahtar kelime fikirlerini, özellikle de İngilizce olmayan sonuçları alaka düzeyiyle ilgili olarak incelemenin önemli olduğunu unutmayın.
Anahtar Kelime Aracının Web sitesi içeriği seçeneğini kullanma hakkındaki talimatlara bakın.
Unutulmaması gereken iki nokta:
- Ayrıca, bu URL'den bağlantı oluşturulan sayfalardaki içeriği kullan etiketli kutuyu işaretleyebilirsiniz. Bu seçenek, Anahtar Kelime Aracından girdiğiniz URL'den bir bağlantı uzakta olan ve aynı etki alanını paylaşan web sayfalarını değerlendirmesini ister (örneğin, www.sitem.com.tr/elma, www.sitem.com.tr/portakal ile aynı etki alanını paylaşır).
- Sistemimiz, yalnızca web sayfasındaki mevcut metne dayalı anahtar kelime fikirleri oluşturur. Resimlerin içindeki sözcükler veya metin dışı diğer biçimler tanınmaz.
*Anahtar Kelime Aracının Web sitesi içeriği seçeneği şimdilik aşağıdaki dillerde kullanılabilmektedir:
- İngilizce
Çince
Japonca
Korece
Fransızca
İtalyanca
Almanca
İspanyolca
Portekizce
Felemenkçe
Türkçe
0 yorum: