10 Aralık 2009 Perşembe

Reklamımın aldığı trafik Trafik Tahmincisi'nin öngördüğünden neden farklı?

Trafik tahmincisi, Google'da ve arama ortaklarında beklenen sonuçları yansıtmak için dinamik reklam sisteminden alınan bilgileri kullanır. Anahtar kelimelerinize ilişkin tahminlerin gerçek sonuçlardan farklı olmasıyla ilgili bazı nedenler aşağıda açıklanmıştır:
  • Yakın zamanda bir AdWords hesabı oluşturdunuz.
    Yeni bir reklamcıysanız, işletmeniz hakkında henüz hiçbir şey bilmediğimizden, tahminleriniz tüm reklamverenlere ilişkin ortalama geçmiş verilerine dayalı olur. Sistem reklamlarınızın nasıl performans gösterdiği hakkında daha fazla bilgiye sahip oluncaya kadar, size yol göstermek için kaba bir sistem ortalaması sağlarız.
  • Tıklamalar tahmin edilirken günlük bütçeniz dikkate alınmaz.
    Tahminler, teklifinize ve coğrafi hedeflemenize dayalıdır. Tahmin edilen toplam tıklama sayısı, teklifiniz ve hedeflemeniz için alınabileceklerin tümünü içerir. Büyük olasılıkla, aldığınız tıklamaların sayısı günlük bütçenizle sınırlanacak ve bu nedenle, reklamlarınızla ilgili daha az trafik görebilirsiniz.
  • Reklamlarınız içerik ağında çalışır.
    Tahminler arama ağı (Google ve arama ortakları) içindir ve reklamlarınızın seçtiğiniz yerleşimlerde ve içerik ağının geri kalanında alabileceği tıklamaların sayısına ilişkin tahminleri içermezler. Reklamlarınız içerik ağında çalışıyorsa, tahmin edilenden daha fazla trafik bekleyebilirsiniz.
  • Küçük bir coğrafi bölgeyi hedefliyorsunuz.
    Küçük bir coğrafi yeri hedefliyorsanız, öngörüleri dayandırmak için daha az veriye sahip olduğumuzdan, sonuçların doğru olması olasılığının düşük olmasını bekleyebilirsiniz.
  • Farklı reklam gruplarında ya da kampanyalarında aynı ya da çok benzer anahtar kelimeleriniz vardır.
    Tek bir anahtar kelimeyle ilgili olarak çalışan kaç tane reklamınız olduğuna bakmaksızın, her bir arama sonuçları sayfasında yalnızca bir tanesini gösteririz. Bu, farklı reklam gruplarında ya da kampanyalarında benzer ya da özdeş anahtar kelimeleriniz varsa, anahtar kelimelerinizin birbiriyle yarıştığı anlamına gelir. Trafik İstemcisi aynı kampanyalardaki reklam gruplarında bulunan benzer ya da özdeş anahtar kelimeler arasındaki yarışmayı dikkate alırken, bu anahtar kelimelere ilişkin tahminleri daha az doğru olabilir. Trafik Tahmincisi anahtar kelimeleri kampanyalar arasında değerlendirmediğinden, kampanyalar arası yarışma tahminlerinizde hiç dikkate alınmaz. Bir anahtar kelimeye ilişkin trafiği kampanyanızdaki benzer terimleri dikkate almadan tahmin etmek isterseniz, hesabınızın Araçlar bölümünde bulunan Trafik Tahmincisi'ni kullanın.
  • Kendisi için trafiği tahmin etmekte olduğunuz listede benzer anahtar kelimeler vardır.
    Bir ya da daha çok benzer anahtar kelime için tıklamaları tahmin ederseniz, araç, trafiğin çakışan terimler arasında nasıl bölüneceğini öngörmeye çalışır. Sonuç olarak, tahminlerinizin doğru olması olasılığı azalır.
  • Günlük bir tahmin sağlamak için, tam olarak bir haftalık verinin ortalaması alınır.
    Tahminler bir haftalık veriye dayandırılır ve günlük tahminleri sağlamak için ortalamaları alınır. Trafik günden güne değişiklik göstereceğinden, tek bir güne dayalı tahmin yerine, tüm bir haftanın ortalamasını dikkate alın.
Anahtar kelimeleriniz için maksimum tıklama başı maliyet (TBM) teklifini yükseltirseniz, genel olarak reklamınızın ortalama konumunun yükselmesini bekleyebilirsiniz. Bununla birlikte, maksimum TBM'nizi yükseltmenin ortalama konumunuzu düşürebileceği bazı durumlar vardır:
  • Orijinal teklifiniz çok düşüktü.
    Teklifiniz çok düşükse, kullanıcılar reklamınızı yalnızca diğer reklamverenler günlük bütçelerini genişlettiklerinde görebilir. Bu gibi durumlarda, reklamınız görece yüksek bir konum elde edebilir, ancak yalnızca birkaç kez gösterilir (yani, birkaç gösterim alır). Teklifinizi yükseltirseniz, diğer reklamverenler bütçelerini genişletmeden, reklamınız diğer reklamverenlerin yanında gösterilebilir. Ek gösterimler alabilirsiniz, ancak diğer reklamverenler reklam göstermeyi durdurduklarında, reklamınız daha düşük bir konumda görünür. Bu ek gösterimler, reklamınızın genel ortalama konumunu düşürür.
  • Teklifiniz, reklamınızı en üst konumda gösterecek kadar yüksektir.
    Teklifinizi yükseltirseniz ve hiçbir şey değişmezse, trafik tahmincisi teklifinizin reklamınız en üst konumda gösterilecek kadar yüksek olduğu öngörüsünde bulunur. Reklamınızın daha fazla tıklama almasını isterseniz, günlük bütçenizi artırabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed

Yorum Gönder



 

Google AdWords: Anahtar Kelime Aracı -Keyword Tool Copyright © 2009 Premium Blogger Dashboard Designed by SAER