10 Aralık 2009 Perşembe

Anahtar Kelime Aracı nasıl anahtar kelime oluşturur?

AdWords hesabınız için alakalı ve hedefli reklam kampanyaları oluşturmanıza yardımcı olmak üzere Anahtar Kelime Aracını sağlıyoruz. Sonuçlar, Google.com'daki ve arama ortaklarımızdaki anahtar kelime arama hacmi, performans ve trafik modelleri gibi arama geçmişi modellerine dayanır.

Nasıl çalışır?

Anahtar kelimenizi gönderdiğinizde, araç, sonuçlar oluşturmak için aralarında şunların da yer aldığı birçok yöntemi kullanır:

  • Anahtar kelimeden eş anlamlılar kümesi geliştirme.
  • Daha uzun anahtar kelime öbeğinin bir parçası olarak ilk anahtar kelimeyi içeren ek arama sorgularını tanımlama. Örneğin, anahtar kelime olarak avrupa tatili kelimelerini gönderirseniz, araç daha önceden birçok kullanıcının ucuz avrupa tatili, avrupa tatili turları ve uygun fiyatlı avrupa tatili paketi gibi daha uzun varyasyonları gönderdiğini bulabilir.
  • Kullanıcıların girdiği alakalı arama sorgularının sırasını ve kullanıcıların aramalarından hemen sonra tıkladıkları arama sonuçlarını tanımlama. Örneğin, çok sayıda kullanıcı Japonya seyahati girip ardından Okinawa seyahati girerse ve son olarak Okinawa'daki bir otele yönelik arama sonucunu tıklarsa, bağlantılar ve anahtar kelimeler birbiriyle alakalıdır.
  • URL'ler için: Site içeriğindeki potansiyel anahtar kelimeleri tanımlama.

Daha fazla anahtar kelime fikri alın

Anahtar kelime listelerinizi oluşturabileceğiniz herhangi bir mevcut yöntemi kullanmanızı destekliyoruz. Eş anlamlı sözcükler sözlüğü, eş anlamlı sözcük bulucu veya diğer çevrimiçi araçları kullanmayı deneyin. Bu araçların kullanılması, başarılı bir reklamcılık kampanyası için hedefleri iyi belirlenmiş anahtar kelime listesi oluşturmanıza yardımcı olacaktır.

Anahtar Kelime Aracımız hakkında daha fazla bilgi için Yardım Merkezimizin Anahtar Kelime Aracı bölümüne bakın.

0 yorum:

Yorum Gönder | Feed

Yorum Gönder



 

Google AdWords: Anahtar Kelime Aracı -Keyword Tool Copyright © 2009 Premium Blogger Dashboard Designed by SAER