Değişiklik Geçmişim aracı, hesabınızda 1 Ocak 2006'dan bu yana yapılan değişiklikleri görüntüler. Değişiklik Türü bölümünde bir veya daha fazla onay kutusu seçerek sonuçları filtreleyebilirsiniz. Seçtiğiniz diğer ayarlara bağlı olarak, aşağıda açıklanan değişiklik türlerinin tümünü göremeyebilirsiniz.
Bu değişiklik türlerini işaretlediğinizde, hesabınıza erişimi olan bir kullanıcı aşağıdakileri her yaptığında gösterilir:
- Tümü: Aşağıda belirtilen tüm değişiklikler dahil, hesapta herhangi bir değişiklik yapması
- Reklam: Reklam oluşturma veya bir reklamı düzenleme, duraklatma, devam ettirme veya silme
- Bütçe: Bütçeyi değiştirme
- TBM: Maksimum tıklama başı maliyet (TBM) teklifini artırma veya azaltma
- Dağıtım: Google'da, arama ağında veya içerik ağında bir kampanyaya katılma veya kampanyadan çıkma
- Anahtar kelime: Anahtar kelime ekleme, bir anahtar kelimeyi duraklatma, devam ettirme veya silme ya da anahtar düzeyinde bir maksimum tıklama başı maliyet (TBM) teklifini veya hedef URL'yi değiştirme
- Durum: Bir kampanyayı duraklatma, devam ettirme, silme veya silmeyi geri alma
- Hedefleme: Bir kampanyanın konum ve dil hedeflemesini ayarlama
Değişiklik Geçmişim aracı AdWords API ve AdWords Editor yoluyla yapılan değişiklikleri gösterir. Şunları görüntülemez:
- Bütçe Optimize Edici (TM) tarafından yapılan maksimum tıklama başı maliyet (TBM) ayarlamaları
- Reklam onayı veya reddi
- Şifre değişiklikleri (güvenlik nedenleriyle)
Değişiklik Geçmişim Aracını kullanma hakkındaki adım adım talimatları okuyun.
0 yorum: